Ce aduce nou Romanian Creative Week, evenimentul care „reînvie” cel mai amplu eveniment de fashion din Iași, Romanian Fashion Week

Ce aduce nou Romanian Creative Week, evenimentul care „reînvie” cel mai amplu eveniment de fashion din Iași, Romanian Fashion Week

După ce organizatorii au anunțat spre finalul lunii decembrie că începutul lunii mai va fi dedicat unui amplu festival de arte și industrii creative, iată că, odată cu lansarea site-ul oficial- www.romaniancreativeweek.ro, apar și primele amănunte detaliate cu privire la ceea ce se va întâmpla la Iași, în perioada 7-10 mai 2020.

„Romanian Creative Week își propune să fie cel mai important eveniment creativ organizat în România, ce aduce toate industriile creative într-o spectaculoasă săptămână de evenimente și activări. Iașul va deveni pentru o săptămână locul în care tehnologia întâlnește și pune în valoare creativitatea.
La această primă ediție a Romanian Creative Week, Romanian Fashion Week (un eveniment cu o istorie spectaculoasă de mai mult de 10 ani) urmează să își întâlnească cei mai buni prieteni: arhitectura, artele interpretative, muzica, artele vizuale, publicitatea, new media (instalații interactive computerizate, realitate virtuală și realitate augmentată) și designul industrial.
Obiectivul nostru este acela de a facilita întâlnirea dintre tinerii creativi cu profesioniști ai domeniilor vizate într-un efort comun de promovare, dezvoltare și consolidare a industriilor creative atât în țară cât și în regiune.”, se arată pe
https://romaniancreativeweek.ro/

RCW (Romanian Creative Week) vorbește despre fashion, arhitectură, muzică, design, arte vizuale și alte arte creative în cadrul cărora, un pic de imaginație poate face diferența (gastroart și multicultural).

„Romanian Creative Week este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC) – singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. S-a înființat în Iași, în august 2011. A organizat până acum, direct sau prin patronatele membre, mai mult de 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești în domenii precum designul vestimentar, industria cinematografică și de televiziune, publicitate, IT, muzică etc. Obiectivul principal al FEPIC este acela de a susține în mod nemijlocit creativii și creativitatea. Importantă este și facilitarea întâlnirii dintre tinerii creativi și nume consolidate deja ale creativității românești într-un efort comun de promovare, dezvoltare și consolidare a industriilor creative în România și în regiune. Obiectivele FEPIC acoperă atât zone ce țin de recunoașterea și susținerea administrativă a creativității, cât și identificarea modalităților prin care creativitatea poate și trebuie să contribuie la dezvoltarea economică, culturală și socială a comunităților.”, mai scriu organizatorii.