Nu trebuie să fii neapărat antreprenor pentru a veni să simți vibe-ul aparte al experienței BeSpoke. Poți să fii artist, liber profesionist, angajat, student sau să ai oricare altă profesie sau ocupație. Important este să-ți dorești să vii măcar o dată să vezi despre ce e vorba la evenimentele BeSpoke. Simți atmosfera. Vezi ce se întâmplă. E foarte posibil să pleci cu ceva gânduri de „aha” sau acel zvâc de care ai nevoie pentru a da frâu liber visurilor pe care le ai. E un amestec de culoare, energie bună, oameni faini și cam tot ce ai mai văzut fie pe la alții, fie prin filme.

A Red Carpet Affair e informație și networking. Într-un cadru relaxat, la Biutiful Rooftop din Palas, BeSpoke aduce o nouă ediție A Red Carpet Affair pe data de 3 iulie. Biletul de acces la Biutiful Rooftop Party costă 160 lei (taxa de acces și două băuturi incluse). Dacă vrei să participi și la conferința care are loc înainte de petrecere, plătești 250 lei.

„Mereu mă străduiesc ca evenimentele BeSpoke să rămână memorabile. Oamenii care participă la serile BeSpoke fac asta. Energia lor, gândurile transmise, ușurința cu care schimbă idei de cele mai multe ori. Toate astea fac ca BeSpoke să fie altceva. Nu e nimic sobru. Nu e un eveniment în care fiecare vine să arate că el e mai presus ca altul. Nu, nici vorbă. La BeSpoke, chiar ne simțim bine. Ne rupem câteva ore din timpul nostru ca să fim alături de alți oameni la fel de faini!”, explică fondatorul BeSpoke Brand Experience, Cătălina Aciobăniței.

Petrecerea de la Biutiful Rooftop este precedată de o conferință. Cine sunt invitații și cât costă biletul

Dacă nu vrei să vii la petrecere, poți participa la conferința organizată în aceeași zi, pe 3 iulie, de la ora 18. Biletul costă 200 lei. BeSpoke Business Conference îi va aduce în fața publicului pe:

Cătălin Stancu

Acesta este fondator Sfera Business și lector Sales Management Academy, program dedicat directorilor de vânzări. 5 ediții, 70 absolvenți din 23 de companii. Consultant pentru antreprenori și antrenor în construcția de planuri de afaceri și urmărirea lor. Arhitect în modelul strategic/tactic/operațional. De la obiective la planuri de acțiune. Construcție de indicatori și sisteme de monitorizare permanentă. Mentor/coach pentru middle manageri din peste 15 companii românești și multinaționale. Sesiuni unu la unu cu scopul dezvoltării profesionale orientate către performanță.

Florin Glinta

Florin are o experiență de peste 20 de ani ca psiholog organizațional, atât din postura de component al echipelor de Resurse Umane din diverse companii (ultima și cea mai consistentă, de aproape 6 ani în industria telecom), cât și de pe poziția de consultant extern pentru recrutare de talente, diagnoză și dezvoltare organizațională.

Bogdan Popescu

Bogdan are o experiență vastă în roluri comerciale și operaționale, acoperind industrii diverse, inclusiv petrol și gaze, comerț en-gros, agribusiness și IT. A petrecut 15 ani în Shell, 5 ani în Metro Group și 6 ani în Microsoft, ocupând o serie de poziții în Operațiuni, Strategie, Lanț de Aprovizionare și Management General al diverselor linii de business. Bogdan este licențiat în ingineria motoarelor de avion, are o diplomă în drept și o diplomă postuniversitară în științe politice. A absolvit și programul EMBA al Asebuss.

Dragoş Dinu

Este unul dintre cei mai cunoscuţi şi experimentaţi executivi români, cu o istorie de peste trei decenii în businessului local. A trecut prin mai multe industrii, de la cea farmaceutică, la auto, construcţii, electro-IT şi pariuri, a construit echipe, a restructurat, a participat la listarea la Londra a unei companii româneşti. Numele lui este strâns legat de dezvoltarea grupului A&D Pharma (Dr. Max), unde a fost CEO pana in 2008, pentru ca în 2012 să preia conducerea retailerului electro-IT Domo. În 2014, devine CEO al Ţiriac Holdings, conducând activitatea a peste 15 firme din mai multe domenii, de la auto, imobiliar, până la energie. A urmat apoi o poziţie de director de operaţiuni la Superbet, iar din 2022 este preşedintele Consiliului de Administraţie al Sun Wave Pharma, business de suplimente alimentare pornit din România şi care s-a extins în regiune. Este membru fondator al Romania Business Leaders si sprijina prin programe de leadership si mentorat tinerii antreprenori romani.

BeSpoke Brand Experience a organizat și un mastermind la Iași, în luna mai

Mastermind-ul organizat în luna mai a fost ceva diferit. Într-un cadru restrâns, la restaurant Panoramic de la Hotel Unirea din Iași. Un număr mic de participanți, patru speakeri și același organizator, Cătălina Aciobăniței. Tocmai acest cadru restrâns a fost un prilej foarte bun de a cunoaște oameni deosebiți, oameni care chiar își fac treaba foarte bine în domeniile lor de activitate extrem de diverse- de la beauty la bancar, de la sănătate la IT, de la marketing la acoperișuri, de la evenimente la neurofeedback dinamic.

Turul de masă ne-a permis să ne spunem povestea foarte pe scurt. De fapt, nu pe scurt, ci suficient cât să te facă să îți dorești să schimbi la pauză câteva vorbe cu cei pe care i-ai „ochit”. Speakerii au răspuns fiecărei curiozități din partea participanților. Și n-au fost deloc puține.

Cert e că au fost aproape patru ore în care toți cei de-acolo au făcut schimb de idei. Unele, împărtășite. Altele, mai puțin. Că doar suntem diferiți. Dar tocmai aceste diferențe fac ca, în astfel de cadre, să scoată ce-i mai bun din fiecare. Iar la final, totul să fie o amintire plăcută și, de ce nu, un imbold pentru a-și pune în aplicare planurile ori pentru a-și urma visurile.

Author