„Cel mai provocator moment de până acum a fost în februarie 2017, când o persoană publică ne-a solicitat un produs pentru o acnee de care suferea de aproximativ 20 de ani, pentru care urmase constant nenumărate tratamente recomandate de medici din cinci țări diferite, de pe trei continente, procedee moderne, sofisticate și costisitoare. În urma a trei săptămâni de studii intense, coroborate cu experiența noastră, am creat atunci kit-ul antiacnee care se află în prezent în gama de produse Skinemma. Feed-backul pozitiv a venit a doua zi după prima utilizare, iar în trei luni, tenul s-a vindecat complet și până în prezent afecțiunea nu a recidivat. De atunci, avem în permanență provocări din partea pacienților care ne scriu și solicită produse pe care nu le avem în gamă și care sunt destinate tratării unor afecțiuni dermatologice dificile și rezistente la tratamentele disponibile clasice.”
Într-o lume a etichetelor și standardelor impuse, frumusețea a devenit un obiectiv în sine, industria de beauty fiind pe un trend ascendent în ultimii ani. E bine să fii mulțumit de propria înfățișare, fără exagerare, însă cine ar putea impune aceste limite, dacă persoana care recurge la schimbări e mulțumită și împăcată cu imaginea pe care o vede în oglindă? Evoluția și inovarea, inclusiv în domeniul beauty, au făcut imposibilul posibil și au redat zâmbetul multor persoane care, în intimitate, își făceau reproșuri sau dezvoltau o stimă de sine scăzută din cauza înfățișării să-i spunem cu probleme. Dacă e să dăm timpul înapoi, în perioada adolescenței, la pubertate, atunci când corpul trece printr-o serie de modificări la care reacționează diferit de la persoană la persoană, ne-aducem aminte situațiile de bullying prin care alți colegi sau prieteni au trecut tocmai din cauza unui ten cu imperfecțiuni. Probabil că și azi se întâmplă la fel, dar norocul e că industria pharma a dezvoltat o serie de produse care urmăresc întocmai cum să te scape de această problemă- acneea, juvenilă sau de la maturitate, sau de alte afecțiuni ale tenului care ne face să nu ne iubim așa cum ar trebui să o facem…
„Răspândirea afecțiunilor cutanate este foarte mare, necesitatea unor tratamente eficiente este de asemenea mare, interesul față de astfel de produse este în creștere. În prezent, oamenii citesc și se informează mult și astfel pot discerne care produse sunt de calitate, sigure și eficiente. Ei nu mai au neapărat încredere în reclamele agresive, în produsele îndoielnice, în promovările exagerate și credem că preferă produsele care inspiră încredere, pentru care garantează specialiști în domeniul medical, produse a căror proveniență este bine cunoscută, care oferă informații sincere, clare și susținute din punct de vedere științific.”, spun reprezentanții SKINEMMA, www.skinemma.ro , „proiectul” care a luat naștere după 20 de ani de cercetări până la „rețeta” perfectă. Aceasta a fost premisa care ne-a făcut să ne dorim să aflăm și mai multe despre un brand care are în spate o echipă frumoasă și competitivă, oameni cu pasiuni similare în domeniul pharma, dar și diferite, când vine vorba despre viață personală: farmaciștii Emma, Andreea, Sorin și Lucian, toți cu o experiență de peste 15 ani în domeniu. Dacă Andreea și Sorin își petrec majoritatea timpului în farmacia proprie, iar Emma este cadru didactic universitar la Facultatea de farmacie din București, astfel fiind mereu la curent cu toate inovațiile în domeniu, Lucian coordonează echipa și este cel care a investit în proiectul Skinemma – pharma for skin, i-a susținut în permanență și a crezut mereu în ei. Lucian Cojocaru deține și conduce cu succes de peste 10 ani o companie cu activitate în domeniul biotehnologiilor, BIOgenetiX, reușind de curând, surprinzător sau nu, să lanseze si un volum propriu de poezii.
„Skinemma – pharma for skin înseamnă o gamă de produse dermofarmaceutice destinate tratării unor afecțiuni cutanate care produc un impact puternic în societatea modernă. Produsele sunt elaborate în farmacia proprie după formulări originale, propuse în urma unor intense cercetări științifice efectuate de către farmaciști doctori în farmacie, cu o experiență vastă în domeniu. Skinemma nu a reprezentat inițial un proiect pentru noi, a luat naștere în urma nenumăratelor solicitări din partea pacienților care sufereau de diferite afecțiuni ale pielii ce nu au răspuns la tratamentele uzuale recomandate și urmate. Pe scurt, cam 15 ani au fost necesari. Lucrând în farmacie, am fost conectați în permanență pe de o parte, la afecțiunile și nevoile pacienților, pe altă parte, la toate noutățile în domeniu. Am dedicat mult timp studiului, încercând să nu neglijăm aspecte aparent minore, dar esențiale în realitate. Fiecare formulare a produselor a fost modificată de nenumărate ori, aducând în permanență îmbunătățiri, până la momentul lansării gamei actuale Skinemma.”
Aflând deja câteva dintre chestiunile „din spate”, nu mai miră denumirea: SKINEMMA, nume care, după mai multe încercări cu alte denumiri care erau deja înregistrate, a avut câștig de cauză, mai ales că face trimitere la zona de îngrijire căreia se adresează (skin) și Emma, șa cum am dezvăluit deja, e numele unuia dintre membrii echipei, tușa de originalitate a brandului, după cum îmi spun. Ceea ce-i face și mai speciali e faptul că acordă o atenție desăvârșită fiecărui client în parte, în sensul că produsele Sinemma sunt originale, calitative, sigure, nu conțin conservanți sau aromatizanți, nu sunt testate pe animale și sunt valabile doar 90 de zile de la data preparării: „În prezent, numărul produselor destinate tratării afecțiunilor dermice este într-adevăr mare, dar trebuie să recunoaștem, totuși, limitările pe care industria farmaceutică și cosmetică o prezintă în ceea ce privește formularea unor produse performante. În produsele tipizate este greu de realizat asocierea mai multor ingrediente active potente din cauza stabilității limitate pe care o prezintă. Astfel de produse, preparate la scală industrială, nu își pot permite un termen de valabilitate de 90 de zile, în timp ce în cazul dermofarmaceuticelor elaborate în farmacie la cerere, se pot utiliza nenumărate asocieri complexe, nefiind necesar adaosul conservanților.”
Practic, după comanda plasată pe site-ul www.skinemma.ro sau direct în farmacie începe procesul de creare. În cazul în care este comandat unul dintre produsele existente pe site, farmaciștii Skinemma îl prepară conform formulării stabilite, îl etichetează și ambalează, fiind transmis clientului printr-o firmă cu curierat. Totuși, de multe ori, comenzile au în vedere diferite afecțiuni diagnosticate de către medici și se solicită produse personalizate. În aceste situații, specialiștii poartă o discuție cu persoana respectivă pentru a se asigura că diagnosticul a fost stabilit de către medic în urma unui consult de specialitate, pentru a ști dacă persoana prezintă alergii la diferite ingrediente și pentru a afla ce alte produse a mai folosit până atunci. Decizia finală este luată după cel puțin o zi de consultări și studii aprofundate, chiar dacă se cunosc foarte bine ingredientele de care produsul are nevoie pentru a fi perfect pentru problema semnalată, astfel încât rezultatele să fie pozitive.
„Skinemma – pharma for skin este un răspuns la reacția pacienților în urma utilizării produselor noastre. Nu am adoptat o anumită atitudine în fața marketingului agresiv al concurenței, noi avem încredere în noi și în produsele noastre și știm cu certitudine că rezultatele în urma utilizării tratamentelor noastre sunt cu adevărat spectaculoase.”