Pe 5 aprilie, Cuibul Artiștilor ajunge în Iași cu turneul caritabil “heART – cu inima la teatru”
- #cuinimalateatru pentru maternitatea din Câmpina
Pe 30 martie, Cuibul Artiștilor, companie de teatru independent formată din tineri actori, studenți și absolvenți ai UNATC, pleacă în primul turneu național, în 10 orașe din țară. Spectacolul „O zi de vară” este oferit iubitorilor de teatru din Craiova, Timișoara, Arad, Oradea, Cluj-Napoca, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Ploiești, București. Aceștia vor putea susține nou- născuții de la maternitatea din Câmpina prin simpla lor prezență în Cuib. Intrarea este liberă, iar cauza poate fi susținută pe bază de donație individuală.
Prin donațiile strânse, Cuibul Artiștilor își propune să echipeze maternitatea din Câmpina cu aparatura de specialitate. Prin activitatea lor, actorii își doresc să ofere publicului tânăr o experiență unică și irepetabilă, într-o atmsoferă prietenoasă și relaxantă.
#cuinimalateatru este îndemnul pe care Cuibul Artiștilor îl transmite iubitorilor de teatru din Iași pe care îi invită miercuri, 5 aprilie, la spectacolul “O zi de vară”, la Ateneu, Sala Mare “Radu Beligan” , ora 19:00.
„De doi ani, Cuibul Artiștilor oferă o interacțiune naturală, spontană cu publicul și , la final, un moment de reflectare caldă, care se păstrează în timp și te face să revii. Prin fiecare spectacol ne dorim să transmitem celor din sală o experiență unică și irepetabilă, care să le trezească iubirea pentru teatru. Scopul turneului este să aducă emoția din Cuib în 10 orașe din România, emoție pe care să reușim să o transpunem în sprijin pentru copiii nou- născuți de la maternitatea din Câmpina.”
Victor Tapeanu, Actor & Fondator Cuibul Artiștilor
Pentru rezervări, accesați: www.rezervari.cuibulartistilor.ro
Despre Cuibul Artiștilor
Prima companie de teatru independent care își propune să educe publicul tânăr (18 – 31 ani) în a merge mai des la teatru. Înființat în anul 2015, Cuibul Artiștilor și-a început activitatea cu proiectul 300 de zile de teatru gratuit, cu spectacole oferite în sistem occidental, fiind astfel cel mai mare proiect cultural la nivel național, cu 32.265 spectatori.
Ne dorim să devenim un lovemark, acel brand de care te îndrăgostești, care îți atinge atât sufletul, cât și mintea. Ne dorim să ducem cu noi tineri artisti, să-i ajutăm să crească și să răspândească arta și educația.
*comunicat de presă preluat integral