Liviana Tane vine la Iași pe 4 noiembrie și propune un workshop de storytelling celor care cred în scris, indiferent dacă vorbim despre o manieră artistică de a ne elibera gândurile și emoțiile sufletești, ori pur și simplu de o activitate curentă în jobul unora dintre noi.

”Fiecare dintre noi e o poveste. Suntem norocoși să trăim într-o perioadă în care regulile în comunicare se rescriu: redescoperim puterea oamenilor de a deveni personaje, ne întoarcem la povești. Sunt o mulțime de oameni care îmi spun că ar vrea să scrie, dar că se tem de foaia albă. Sau că se simt ridicoli. Sau că au avut talent la compuneri în școală, dar n-au mai scris din liceu și li se pare prea târziu să înceapă. De partea cealaltă, sunt oameni care cred că nu mai au nimic de învățat și că un curs de genul ăsta n-ar face decât să îi constrângă, să-i introducă în rutină, să-și piardă vocea. Unii scriu doar pentru ei, alții scriu ca să fie citiți, iar alții scriu pentru că îi obligă fișa postului. Ei bine, workshopul se adresează tuturor, e pentru oricine cochetează cu scrisul, la orice nivel.”, mărturisește Liviana.

Nu vă așteptați să participați la un workshop static, ne avertisează Liviana, ci fiți pregătiți pentru o ”explozie de emoții”, căci, până acum, n-a fost nicio astfel de întâlnire la care să nu se râdă, să nu se lângă, să nu se lase cu un sincer exclamat ”wow!” la final și cu prietenii.

”Misiunea pe care mi-am asumat-o a fost să demonstrez că scrisul chiar e pentru oricine și că nu trebuie să publici cărți ca să fii scriitor. E o poveste de dragoste în care scriitorul își curtează cititorul. Are reguli, are norme, dar n-are rețete. Are opțiuni. Ce facem la întâlnirile de storytelling este să explorăm opțiunile și să lărgim perspectiva. Să înțelegem că scrisul este la fel de mult pentru noi cât este pentru ceilalți, indiferent că scriem personal sau profesional. Pentru că inclusiv comunicarea profesională începe să renunțe la clișee și să se îndrepte spre ceea ce numim azi nativ advertising. Publicul este din ce în ce mai educat și mai selectiv, iar marile companii ale lumii au început să renunțe la strategiile standard de comunicare și să le ceară agențiilor livrare de content nativ, veritabil. Există chiar companii care au renunțat la serviciile agențiilor de comunicare și s-au transformat în propriii publisheri, așa cum au făcut Marriott sau General Electric.”,  completează Liviana Tane.

Liviana Tane a inițiat proiectul ”The Writing School”, susține cursuri de Storytelling și scriere creativă și a pornit în Ocolul Lumii în 100 de cărți.  Cu o experiență de peste 15 ani în mass-media și comunicare, a fost, pe rând, editor, producător, redactor-șef, coordonator editorial și trainer, a inițiat și condus proiecte special și campanii de comunicare la televiziuni importante din România (Realitatea TV, Digi 24) și este unul dintre puținii jurnaliști români care au beneficiat de stagii de pregătire profesională la CNN. Are propriul butic de training și formare în mass-media și comunicare, The NEST.

Workshopul are o durată de 6 ore și costă 200 lei. Înscrierile se fac pe mail, pe adresa team@thenestproject.ro . Cursul începe la ora 10, iar locația este situată pe Bulevardul Chimiei 7B (Fotograf Irina Mocanu Studio).

Alte două cursuri pe care Liviana le va susține pe 4, respectiv 5 noiembrie, sunt: ”Unde greșesc când iubesc?” și  ”How to build a hero”.

 

 

Author